Oslo VO Nydalen

Skrive, lese, skrive: begynneropplæring i norsk
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Skrive, lese, skrive: begynneropplæring i norsk
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.6 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2011
Noter
  • 1. utg. 2001 2. utg. 2003. Reviderte utgaver. Lese- og skriveopplæring i barneskolen 1. til 7. trinn, med vekt på 1. og 2. trinn. Greta Hekneby gjør i denne boken greie for skriftspråket som symbolspråk, og gir en innføring i lese- og skriveutviklingen hos barn. Hekneby tar for seg begynneropplæringen i lesing og skriving, med vekt på 1. og 2. klassetrinn. Skriftforming er med som en naturlig del av denne opplæringen. Stoffet er didaktisk og metodisk vinklet, og fremstillingen er til dels fortellende. Gjennomgangsfiguren Sondre bidrar til å konkretisere og levendegjøre stoffet. Dette er en innføringsbok for lærerstudenter som skal undervise på småskoletrinnet. Har arbeidsoppgaver, litteraturliste og stikkordregister. 1. utg. 2001 Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
  • 978-82-15-01900-0
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001390nam  22002531  450
*001134063
*00520110903070000.0
*008       2011           a          00nob 2
*015  $a0273968$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-15-01900-0$bh.$cNkr 319.00
*08231$a372.41$25
*08231$a372.6$zh$25
*090  $c372.6$dH
*100 0$aHekneby, Greta$d1941-$jn.
*24510$aSkrive, lese, skrive$bbegynneropplæring i norsk$cGreta Hekneby
*250  $a3. utg.
*260  $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2011
*300  $a218 s.$bill.
*500  $a1. utg. 2001
*500  $a2. utg. 2003.  Reviderte utgaver.  Lese- og skriveopplæring i barneskolen 1. til 7. trinn, med vekt på 1. og 2. trinn.
*503  $a1. utg. 2001
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
*520  $aGreta Hekneby gjør i denne boken greie for skriftspråket som symbolspråk, og gir en innføring i lese- og skriveutviklingen hos barn. Hekneby tar for seg begynneropplæringen i lesing og skriving, med vekt på 1. og 2. klassetrinn. Skriftforming er med som en naturlig del av denne opplæringen. Stoffet er didaktisk og metodisk vinklet, og fremstillingen er til dels fortellende. Gjennomgangsfiguren Sondre bidrar til å konkretisere og levendegjøre stoffet. Dette er en innføringsbok for lærerstudenter som skal undervise på småskoletrinnet. Har arbeidsoppgaver, litteraturliste og stikkordregister.
*650  $aPedagogikk
*650  $askriveopplæring
*650  $aSkriftforming
*650  $aLesing
*650  $aNorsk språk
*650  $ainnføringsbøker
*650  $aGrunnskolen
*650  $abarneskolen
*650  $askrive- og lesevansker
*650  $aminoriteter
*655  $aLærebøker
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Oslo VO NydalenPedagogikk H gr.sk. DDK 372.6