Oslo VO Nydalen

Kommunikasjon med uvanlige barn
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Kommunikasjon med uvanlige barn
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 362.4 L
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2009
Noter
  • Språktillegnelse. Barns språk. Kommunikasjon med barn med medfødte nevrologiske skader, ulike symptomer og kognitive funksjonsnedsettelser. Barn. Nevrologi. Språkutvikling. Boken tar for seg forutsetninger for kommunikasjon og utvikling av språklighet for barn med nevrologiske skader, ulike syndromer og kognitive funksjonsnedsettelser. Forfatteren drøfter hva som skal til for å fremme uvanlige barns utvikling innenfor vanlige sosiale og relasjonelle rammer og hva det innebærer for spesialpedagogiske tilnærminger og metoder. I tillegg presenteres sentrale temaer innenfor nyere spedbarnsforskning og hvordan kunnskapen bør være med å utforme den pedagogiske relasjonen. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
  • 978-82-15-01458-6
Tilgjengelige
  • 2/2
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00194297
*008100921         no     a       b 20 nob   
*015  $a0244178$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-15-01458-6$bh.$cNkr 289.00
*08231$a401.93$25
*082  $a362.4$zh
*090  $c362.4$dL
*100 0$aLorentzen, Per$d1954-$jn.
*24510$aKommunikasjon med uvanlige barn$cPer Lorentzen
*260  $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2009
*300  $a217 s.
*500  $aSpråktillegnelse. Barns språk. Kommunikasjon med barn med medfødte nevrologiske skader, ulike symptomer og kognitive funksjonsnedsettelser. Barn. Nevrologi. Språkutvikling.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520  $aBoken tar for seg forutsetninger for kommunikasjon og utvikling av språklighet for barn med nevrologiske skader, ulike syndromer og kognitive funksjonsnedsettelser. Forfatteren drøfter hva som skal til for å fremme uvanlige barns utvikling innenfor vanlige sosiale og relasjonelle rammer og hva det innebærer for spesialpedagogiske tilnærminger og metoder. I tillegg presenteres sentrale temaer innenfor nyere spedbarnsforskning og hvordan kunnskapen bør være med å utforme den pedagogiske relasjonen.
*650  $aSpesialpedagogikk
*650  $aSpråkpsykologi
*655  $aSpråk- og kommunikasjon
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex2Tilgjengelig Oslo VO NydalenSosialmedisin L DDK 401.93
Ex1Tilgjengelig Oslo VO NydalenSosialmedisin L