Oslo VO Nydalen

Veier til kunnskap og deltakelse: utviklingen av grunnskoletilbudet til elever fra språklige minoriteter
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Veier til kunnskap og deltakelse: utviklingen av grunnskoletilbudet til elever fra språklige minoriteter
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370.117 V
Klassifikasjon
Emne
År
  • 1994
Noter
  • Tverrkulturell utdanning Data om bidragsyterne: s. 209-211 Har bibliografi
ISBN
  • 82-7099-225-9
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00124989
*0081994           no     a         20 nob   
*015  $a942402
*015  $a0073892$bBIBBI
*020  $a82-7099-225-9$bh.$cNkr 185.00
*08231$a371.97; 370.117$zh
*090  $c370.117$dV
*24500$aVeier til kunnskap og deltakelse$butviklingen av grunnskoletilbudet til elever fra språklige minoriteter$cAnne Hvenekilde (red.)
*260  $aOslo$bNovus$c1994
*300  $a211 s.$bfig.
*500  $aTverrkulturell utdanning
*505  $aData om bidragsyterne: s. 209-211
*505  $aHar bibliografi
*650  $aInnvandrerbarn$xSpesialundervisning$xNorge$1305.23$1371.97$2BS
*650  $aFlerkulturelle
*655  $aPedagogikk
*700 0$aHvenekilde, Anne$d1940-2001$eRed.$jn.
*950 0$aInnvandrere$xBarn$zInnvandrerbarn$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Oslo VO Nydalen370.117 V Flerkult. ped