Oslo VO Nydalen

Hvilken rolle spiller alder og kontekst i elevers innstilling til læring?
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Hvilken rolle spiller alder og kontekst i elevers innstilling til læring?
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • NA/A 1993:232
Eier
  • Oslo-Skolebibliotekene
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 1992
Noter
  • Har bibliografi. Pedagogisk psykologi
ISBN
  • 82-7262-082-0
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00124645
*008930115         no     a          0 nob  
*020  $a82-7262-082-0$bh.$cNkr 70.00
*08230$a374; 370.15
*090  $aNA/A 1993:232
*098  $ak,a
*100 0$aDahl, Tove$d1961-
*2451 $aHvilken rolle spiller alder og kontekst i elevers innstilling til læring?$cTove Dahl
*260  $aTrondheim$bNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt$c1992
*300  $aV, 68 s.$c23 cm
*440 0$aNVI-rapport
*500  $aHar bibliografi. Pedagogisk psykologi
*650  $aPedagogikk
*655  $aVoksenopplæring
*850  $aOslo-Skolebibliotekene
*910 0$aNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt$zNVI-rapport
*910 0$aNVI$zNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt
*910 2$aNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt$gse også det tidligere navn$zNorsk voksenpedagogisk institutt
*910 2$aNorsk voksenpedagogisk institutt$gse også det senere navn$zNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Underveis mellom bibl. enheter Oslo VO NydalenVoksenopplæring D