Forfatter
Tittel Utdanning svitenskap og pedagogikk
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Politikk knyttet til spesialundervisning som helhet, politikk knyttet til bestemt utdanning strinn i sin helhet
I dag er utdanning stilbudet i pedagogikk i forandring. Denne boken tar utgangspunkt i relasjonen mellom utdanning svitenskapelig kunnskap og refleksjon over utøvelsen av pedagogisk praksis. Den tar for seg temaer som Kunnskapssenter, kunnskapsakkumulasjon og kunnskapsdeling i utdanning ssystemet, dannelse i lærerutdanning en, kompetanseoppnåelse i grunnopplæringen og klasseromsforskning. Erling Lars Dale har skrevet en rekke bøker, blant annet ”Pedagogikk og samfunnsforandring” og ”Fellesskolen”.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001194nam 22002051 4500
*001219742
*008220504 no a 00nob 2
*015 $a0272349$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-40024-5$bh.$cNkr 468.00
*08231$a379.481$zh$25
*090 $c379.481$dD
*100 0$aDale, Erling Lars$d1946-2011$jn.
*24510$aUtdanning svitenskap og pedagogikk$cErling Lars Dale
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2011
*300 $a343 s.
*500 $aPolitikk knyttet til spesialundervisning som helhet, politikk knyttet til bestemt utdanning strinn i sin helhet
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aI dag er utdanning stilbudet i pedagogikk i forandring. Denne boken tar utgangspunkt i relasjonen mellom utdanning svitenskapelig kunnskap og refleksjon over utøvelsen av pedagogisk praksis. Den tar for seg temaer som Kunnskapssenter, kunnskapsakkumulasjon og kunnskapsdeling i utdanning ssystemet, dannelse i lærerutdanning en, kompetanseoppnåelse i grunnopplæringen og klasseromsforskning. Erling Lars Dale har skrevet en rekke bøker, blant annet ”Pedagogikk og samfunnsforandring” og ”Fellesskolen”.
*650 $aUtdanning spolitikk, Norge
*655 $aVoksenopplæring
*996 $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=492832&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening