Forfatter
Tittel Internasjonalt adopterte barn og ikke-adopterte barn: [[elektronisk ressurs]]: Gruppeforskjeller og prediksjon av leseforståelse
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Masteroppgave i spesialpedagogikk - Universitetet i Oslo, 2010 - 3/6-2010. Logopedi. SpesPed. Kommunikasjonssosiologi. Adopterte barn. Ikke adopterte barn. Flerkulturelle. Internasjonalt adopterte barns språkutvikling 4-11. Denne masteroppgaven: Internasjonalt adopterte barns leseforståelse . Utenlandsadopterte og norskfødte barns leseforståelse . Gruppeforskjeller. Ferdigheter som ligger til grunn for leseforståelse .
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*001217101
*00520190130103521.0
*007 |||||||||||
*008100816s2010 no a 000|0 nob|
*019 $bl
*035 $a101693869-47bibsys_network
*035 $a(NO-TrBIB)101693869
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*082 $a302.2; 371.914
*100 1$aBratfoss, Helmine$d1986-$0(NO-TrBIB)10042845
*24510$aInternasjonalt adopterte barn og ikke-adopterte barn:$bGruppeforskjeller og prediksjon av leseforståelse $cHelmine Bratfoss$h[elektronisk ressurs]
*260 $aOslo$bUiO. Institutt for Spesialpedagogikk$c2010
*300 $a94 s.$bill.; tab.
*500 $aMasteroppgave i spesialpedagogikk - Universitetet i Oslo, 2010 - 3/6-2010. Logopedi. SpesPed. Kommunikasjonssosiologi. Adopterte barn. Ikke adopterte barn. Flerkulturelle. Internasjonalt adopterte barns språkutvikling 4-11. Denne masteroppgaven: Internasjonalt adopterte barns leseforståelse . Utenlandsadopterte og norskfødte barns leseforståelse . Gruppeforskjeller. Ferdigheter som ligger til grunn for leseforståelse .
*506 $fÅpen tilgang
*650 $aAdopsjon
*650 $aLeseforståelse
*650 $aSpråkutvikling
*653 $aspesialpedagogikk
*655 $aSpesialpedagogikk
*710 2$aUniversitetet i Oslo$bInstitutt for spesialpedagogikk$4dgg$0(NO-TrBIB)90607827
*776 $tInternasjonalt adopterte barn og ikke-adopterte barn : gruppeforskjeller og prediksjon av leseforståelse $wIMP991016938774702201
*85640$3Fulltekst$uhttp://urn.nb.no/URN:NBN:no-25039$yUIO - DUO$zGratis
*901 $a80
*917 $ah
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening