Forfatter
Tittel Aston index: Håndbok til aston index
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter Innhold: 2 kvadatiske spiralpermbøker, 3 mindre avlange spiralbøker. 4 poser med kort. Aston index ordark. Skolepsykologi. Materiellservice. Readings in Dyslexia. Læringsmønstre. Prøver. Forfatterne lærere ved Aston University i England. Av tekst foran på ringpermen: Prøve for observasjon og vurdering av lese-, skrive- og språkvansker . Til bruk for førskole, grunnskole og voksne med lese/skrivevansker. Barns kognitive utvikling som har betydning for lese- og skrivevansker: Språk. Auditiv persepsjon. Visuell persepsjon. Motorikk. Lateralitet. Svikt i to, kan være dysleksi. Logopedi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 km
*001196645
*008200312 uk a 0 nob
*020 $a82-90524-41-2
*100 $aNewton, Margaret J.
*245 $aAston index$bHåndbok til aston index$cMargaret J. Newton og Michael E. Thomson; oversatt og lagt til rette for norske forhold av Ruth Sivertsen
*260 $aBrandbu$bSkolepsykologi$c[1979?]
*300 $a2 + 3 spiralryggbøker. Ark. Kort$eBlå eske
*500 $aInnhold: 2 kvadatiske spiralpermbøker, 3 mindre avlange spiralbøker. 4 poser med kort. Aston index ordark. Skolepsykologi. Materiellservice. Readings in Dyslexia. Læringsmønstre. Prøver. Forfatterne lærere ved Aston University i England. Av tekst foran på ringpermen: Prøve for observasjon og vurdering av lese-, skrive- og språkvansker . Til bruk for førskole, grunnskole og voksne med lese/skrivevansker. Barns kognitive utvikling som har betydning for lese- og skrivevansker: Språk. Auditiv persepsjon. Visuell persepsjon. Motorikk. Lateralitet. Svikt i to, kan være dysleksi. Logopedi
*650 $aObservasjonsskjemaer
*650 $aSpråkvansker
*650 $aLesevansker
*650 $askrivevansker
*655 $aLese- og skrivevansker
*700 $aThomson, Michael E.
*740 $aInstruksjonsbok til aston index
*740 $aPrøve 14. Trinn 1$bVisuelt sekvensminne med symboler
*740 $aPrøve 14. Trinn 2$bVisuelt sekvensminne med symboler
*740 $aPrøve 11. Trinn 1 og Trinn 2$bVisuelt sekvensminne med bilder
*740 $aAston index. Prøve for observasjon og vurdering av lese-, skrive- og språkvansker
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening