Oslo VO Nydalen

NEIS-modellen: pedagogiske ideer og metoder for språkutvikling, lesing og innholdsforståelse
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • NEIS-modellen: pedagogiske ideer og metoder for språkutvikling, lesing og innholdsforståelse
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.6 Ø
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Grunnskolen. Denne delrapporten er andre rapport i Oslo-prosjektet "Tilpasset norskopplæring med felles læreplan i norsk - likeverdig opplæring i praksis". 2008. Linderud skole og Ellingsrudåsen skole, skoleårene 2005-2006. Kommunikasjonsferdigheter. Førskole- og grunnskoleundervisning. Pedagogisk-metodiske strategier. Innholdsforståelse. NEIS- modellen handler om prinsipper og pedagogiskmetodiske strategier for å fremme forståelse av muntlig og skriftlig språk i timene. Forståelse og meningsdanning er grunnlaget for læring av faglig lærestoff. Boka presenterer mange pedagogisk metodiske ideer for utvikling av ordforråd, begrepskunnskap og innholdsforståelse. Boka baserer seg på en rapport som ble skrevet på bakgrunn av et prosjekt i Osloskolen. Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
  • 978-82-7518-178-5
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001080nam  22001931  4500
*001193099
*008190926         no     a          00nob 2
*015  $a0262624$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-7518-178-5$bh.$cNkr 300.00
*08231$a372.6$zh$25
*090  $c372.6$dØ
*100 0$aÖzerk, Kamil Z.$d1954-$jn.
*24510$aNEIS-modellen$bpedagogiske ideer og metoder for språkutvikling, lesing og innholdsforståelse$cKamil Øzerk
*260  $aVallset$bOplandske bokforl.$ccop. 2010
*300  $aIX, 173 s.$bill.
*500  $aGrunnskolen. Denne delrapporten er andre rapport i Oslo-prosjektet "Tilpasset norskopplæring med felles læreplan i norsk - likeverdig opplæring i praksis".  2008. Linderud skole og Ellingsrudåsen skole, skoleårene 2005-2006. Kommunikasjonsferdigheter. Førskole- og grunnskoleundervisning. Pedagogisk-metodiske strategier. Innholdsforståelse.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520  $aNEIS- modellen handler om prinsipper og pedagogiskmetodiske strategier for å fremme forståelse av muntlig og skriftlig språk i timene. Forståelse og meningsdanning er grunnlaget for læring av faglig lærestoff. Boka presenterer mange pedagogisk metodiske ideer for utvikling av ordforråd, begrepskunnskap og innholdsforståelse. Boka baserer seg på en rapport som ble skrevet på bakgrunn av et prosjekt i Osloskolen.
*650  $aLese- og skriveundervisning
*650  $aRapporter
*650  $aSprå- og kommunikasjonsferdigheter
*655  $aPedagogikk
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Oslo VO NydalenPedagogikk Ø gr.sk. DDK 372.6