Forfatter
Tittel Individuelle opplæringsplaner: en innføring i planlegging og gjennomføring av opplæring for barn, unge og voksne med særskilte behov
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter 1. utg. 1992. [Kommet nyere utgaver senere, L97]. 2. utgave, 5. opplag 2004. Individuelle læreplaner. Spes Ped
Innhold: Lærebok. Spesialundervisning.
ISBN 82-417-0802-5 82-05-20736-4 9788241708022
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*00118432
*008070221 no a 0 nob
*020 $a82-417-0802-5$bh.$g1997
*020 $a82-05-20736-4$bh.$g1992
*020 $a9788241708022
*0821 $a371.394$zh
*096 $a371.394
*10010$aNordahl, Thomas$d1958-$jn.
*24510$aIndividuelle opplæringsplaner$ben innføring i planlegging og gjennomføring av opplæring for barn, unge og voksne med særskilte behov$cThomas Nordahl, Terje Overland
*250 $a1. utg.
*260 $aOslo$bAd Notam Gyldendal$c1992
*300 $a249 s.$bfig.
*500 $a1. utg. 1992. [Kommet nyere utgaver senere, L97]. 2. utgave, 5. opplag 2004. Individuelle læreplaner. Spes Ped
*505 $aInnhold: Lærebok. Spesialundervisning.
*521 $aMålgruppe: Allmennlærere, spesialpedagoger, studenter ved pedagogiske høgskoler både innen grunn- og videreutdanning
*650 $aSpesialpedagogikk
*650 $aLæreplaner, individuelle
*650 $aSpesialundervisning$1371.9
*653 1$aIndividuell undervisning
*653 1$aSkole- og skolevirksomhet
*653 1$aLæring
*653 1$aBarn
*653 1$aUngdommer
*653 1$aVoksne
*653 1$aPlanlegging
*653 1$aGjennomføring
*653 1$aLæreplaner
*653 1$aPedagogisk kartlegging
*653 1$aKartlegginger
*653 1$aEmneplanlegging
*653 1$aEmnevalg
*653 1$aLærebøker
*655 $aSkolevirksomhet
*70010$aOverland, Terje$d1940-$jn.
*74010$aIndividuelt læreplanarbeid
*850 $aOslo-Skolebibliotekene$zGave ex 2 pr 21/2-07
*950 0$aHjelpeundervisning$zSpesialundervisning$2BS
*950 0$aUndervisning, spesiell$zSpesialundervisning$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening