Oslo VO Nydalen

Diagnoser og læring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Diagnoser og læring
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.94 O
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2017
Noter
  • Psykiatri. Deltagere med emosjonelle utfordringer, psykisk sykdom. I hvilken grad kan psykiatriske diagnoser fremme eller hemme læring? Forfatteren diskuterer dette spørsmålet på bakgrunn av eksisterende forskning på området, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Boka inneholder også en arbeidsmodell til inspirasjon. Omtalen er utarbeidet av BS. Har bibliografi
ISBN
  • 978-82-05-50236-9
Tilgjengelige
  • 1/2
Venteliste
  • 0 (0)
*00000948 am  2200205   4500
*001178163
*008170421         no     a          00nob 2
*015  $a0510201 $bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-50236-9 $bh. $cNkr 199.00
*08201$a371.94 $223/nor
*090  $c371.94 $dO
*100 0$aOverland, Terje$d1940-$jn.
*24510$aDiagnoser og læring $cTerje Overland
*260  $aOslo $bGyldendal akademisk$c2017
*300  $a67 s.
*440 0$aDette vet vi om
*500  $aPsykiatri. Deltagere med emosjonelle utfordringer, psykisk sykdom.
*505  $aHar bibliografi
*520  $aI hvilken grad kan psykiatriske diagnoser fremme eller hemme læring? Forfatteren diskuterer dette spørsmålet på bakgrunn av eksisterende forskning på området, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Boka inneholder også en arbeidsmodell til inspirasjon. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650  $aAutister
*655  $aSpesialpedagogikk
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt13.06.2025Oslo VO Nydalen971.94 O Spesialpedagogikk. Autister
Ex2Tilgjengelig Oslo VO NydalenSpesialpedaogikk D Autister