Forfatter
Tittel Å lykkes med elevvurdering
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter SpesPed
Skolen er blitt en del av et kvalitetssystem hvor man på politisk nivå vurderer elevens resultat i internasjonalt perspektiv gjennom komparative studier som TIMS, PIRLS og PISA. Lærerne blir stadig mer ansvarliggjort for elevenes resultater. Denne boken gir et overblikk over ulike former for elevvurdering, men utgangspunkt i ulike studier fra blant annet Norge, Irland og England. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001073 am 2200205 4500
*001172368
*008 a 00nob 2
*015 $a0472785$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1688-8$bh.$cNkr 349.00
*035 $a553771
*08201$a371.27$zh$2nor/23
*090 $c371.27$dH
*100 0$aHopfenbeck, Therese Nerheim$d1969-$jn.
*24510$aÅ lykkes med elevvurdering$cTherese N. Hopfenbeck
*260 $aBergen$bFagbokforlaget$ccop. 2016
*300 $a205 s.$bfig.
*500 $aSpesPed
*505 $aHar bibliografi, noter, register
*520 $aSkolen er blitt en del av et kvalitetssystem hvor man på politisk nivå vurderer elevens resultat i internasjonalt perspektiv gjennom komparative studier som TIMS, PIRLS og PISA. Lærerne blir stadig mer ansvarliggjort for elevenes resultater. Denne boken gir et overblikk over ulike former for elevvurdering, men utgangspunkt i ulike studier fra blant annet Norge, Irland og England. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aEvaluering$xElever $0skolen$1371.27$2BS$9nob
*650 $aspesialpedagogikk
*655 $aSkolevirksomhet
*900 0$aNerheim Hopfenbeck, Therese$zHopfenbeck, Therese Nerheim$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening