Oslo VO Nydalen

Syn 2008 : del 2: En samling artikler og tekster fra Huseby og Tambartun kompetansesentre
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Syn 2008 : del 2: En samling artikler og tekster fra Huseby og Tambartun kompetansesentre
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 362.41 S
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
  • Nr. 67
År
  • 2008
Noter
  • NCL. Blinde. Svaksynte. Hørselshemmede. Døve. Døvblinde. Mobilitet. Side, fra ca 131 til 305. Spiralhefte. Artikler. Huseby kompetansesenter og Tambartun kompetansesenter. Språk og kommunikasjon. Oversikt over bøker og veiledningshefter. Utdanningsprogram. Elevkurs. Elevsamhold. Punktskriftopplæring, nasjonale prøver. Mobilitet og bruk av kikkert. Sammensatte vansker. Multifunksjonshemmede. Funksjonshemning. Precane - et mobilitetshjelpemiddel. ADL-opplæring. Lydbokproduksjon, utfordringer. Strategies in Reading. Multi-readers. Språk og lesing. Utvikling av funksjonelt språk hos blinde barn.
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am 
*001147344
*008130327         no     a          0 nob   
*082  $a362.41; 371.911
*096  $a362.41 S
*245  $aSyn 2008 : del 2$bEn samling artikler og tekster fra Huseby og Tambartun kompetansesentre$cStatped
*260  $aOslo$bStatped$c2008
*440  $aStatped skriftserie$vNr. 67
*500  $aNCL. Blinde. Svaksynte. Hørselshemmede. Døve. Døvblinde. Mobilitet. Side, fra ca 131 til 305. Spiralhefte. Artikler. Huseby kompetansesenter og Tambartun kompetansesenter.  Språk og kommunikasjon. Oversikt over bøker og veiledningshefter. Utdanningsprogram. Elevkurs. Elevsamhold. Punktskriftopplæring, nasjonale prøver. Mobilitet og bruk av kikkert. Sammensatte vansker. Multifunksjonshemmede. Funksjonshemning. Precane - et mobilitetshjelpemiddel. ADL-opplæring. Lydbokproduksjon, utfordringer. Strategies in Reading. Multi-readers. Språk og lesing. Utvikling av funksjonelt språk hos blinde barn.
*650  $aNeuronal Ceroid Lipofuscinoe
*650  $aSosial velferd
*650  $aSpesialpedagogikk
*650  $aArtikler
*655  $aSynsutfordringer
*700  $aAasen, Gro
*700  $aHauge, Jorun
*700  $aVik, Astrid Kristin
*700  $aFellenius, Kerstin
*700  $aStorliløkken, Magnar$jn.
*700  $aGrøseth, Else
*700  $aKettler, Bente Wetaas
*700  $aRyen, Hilde Tvedt
*700  $aVollan, Anny M.
*700  $aMartinsen, Harald$d1946-$jn.
*700  $aTellevik, Jon Magne$jn.
*700  $aElmerskog, Bengt$d1953-
*700  $aLarsen, Tone$jn.
*700  $aKlingenberg, Oliv
*740  $aSpråk og lesing$bUtvikling av funksjonelt språk hos blinde barn$cGro Aasen
*740  $aTo måter å lese på$cJorun Hauge
*740  $aCoping Strategies in Reading: Multi-readers in the Norwegian General Education System$cAstrid Kristin Vik, Kerstin Fellenius
*740  $aADL og mobilitet$bOppdragelse og ADL-opplæring$b- en krevende grenseoppgang$cSissel Torgersen
*740  $aADL-opplæring i et samfunnsmessig perspektiv$bPresentasjon av et prosjekt$cMagnar Storliløkken, Else Grøseth
*740  $aPrecane$b- et mobilitetshjelpemiddel$cBente Wetaas Kettler
*740  $aMobilitet for barn med sammensatte vansker$cHilde Tvedt Ryen, Anny M. Vollan
*740  $aMobilitet og bruk av kikkert$cHilde Tvedt Ryen, Anny M. Vollan
*740  $aMental effort in mobility route learning$cHarald Martinsen, Jon Magne Tellevik, Bengt Elmerskog and Magnar Storliløkken
*740  $aHjem, skole og kompetansesenter$bHjemmet som pedagogisk ressurs$cTone Larssen
*740  $aNasjonale prøver for elever som bruker punktskrift i opplæringen$b- tilrettelegging$cOliv Klingenberg
*740  $aBedre elevsamhold$cSydnes, Synnøve M.
*740  $aUtdanningsprogrammene$b- åpne for alle?$cTone Larssen
*740  $aKurs for elever med Neuronal Ceroid Lipofuscinoe (NCL)$cElse Grøseth
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Oslo VO NydalenSyn S Artikler