Tittel Tekstsamtaler: arbeid med lesing , skriving og litteratur i ungdomstrinnets norskfag, slik lærere ser det
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Arbeid med tekst.
Boken handler om ungdomstrinnets norskfag og om det å være lærer i norsk på ungdomstrinnet. Ti norsklærere er blitt valgt ut til å fortelle om en skjønnlitterær tekst som fungerer godt i klassen, og til å dele mer allmenne erfaringer og synspunkter på arbeidet med lese- og skriveopplæring, L97-planens forfatterkanon, IKT, prosjektarbeid og med nye rolleforventninger til lærere og elever. Har litteraturliste og stikkordregister. 229 s. Ib. 2005.
Bibliografi: s. 201-212
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001221nam 22002171 45
*001122845
*00520090323163000.0
*008150414 2005 no a 00nob 2
*015 $a0160887$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a82-7518-118-6$bib.$cNkr 340.00
*08231$a372.6$zh$25
*090 $c372.6$dT
*24500$aTekstsamtaler$barbeid med lesing , skriving og litteratur i ungdomstrinnets norskfag, slik lærere ser det$cLise Iversen Kulbrandstad... [et al.]
*260 $aVallset$bOplandske bokforl.$ccop. 2005
*300 $a229 s.
*500 $aArbeid med tekst.
*505 $aBibliografi: s. 201-212
*520 $aBoken handler om ungdomstrinnets norskfag og om det å være lærer i norsk på ungdomstrinnet. Ti norsklærere er blitt valgt ut til å fortelle om en skjønnlitterær tekst som fungerer godt i klassen, og til å dele mer allmenne erfaringer og synspunkter på arbeidet med lese- og skriveopplæring, L97-planens forfatterkanon, IKT, prosjektarbeid og med nye rolleforventninger til lærere og elever. Har litteraturliste og stikkordregister. 229 s. Ib. 2005.
*650 1$aNorsk språk$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.6
*650 $aTekster
*650 $asamtaler
*650 $aLesing
*650 $aSkriving
*650 $aGrunnskolen
*650 $aUngdomsskolen
*650 $aPedagogikk
*650 $adialoger: pedagogikk
*655 $aSkriveopplæring
*700 0$aKulbrandstad, Lise Iversen$eforf.$d1958-$jn.
*900 0$aIversen Kulbrandstad, Lise$jn.$zKulbrandstad, Lise Iversen
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening