Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter Læreboka kjennetegnes av mange kart, og en tett tilknytning mellom tekst og illustrasjoner. Boka innledes med et kartkurs. Målet er at elevene selv aktivt skal kunne bruke kart. Læreboka er strukturert i en todelt differensieringsmodell som ikke bare differensierer mellom lett og vanskelig, men også mellom ulike sjangere og læringsstrategier. Den er tilpasset aldersgruppen både i språk og bilder, med fokus på begrepsopplæring, varierte illustrasjoner og et ryddig og ledig sideoppsett. Med oppgaver.
Innbundet
ISBN 82-03-31214-4 978-82-03-31214-4
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*001105840
*007
*008060120s2006 r 0 nob 9
*015 $bFS
*020 $a82-03-31214-4
*020 $a978-82-03-31214-4
*020 $bib
*020 $c250.00
*038 $gPå lager
*040 $aForlagsentralen ans
*078 $aUngdomstrinn, 8-10 Klasse$b11030
*079 $aSkolebøker. Grunnsk. el. tilsvarende$b110
*10010$aKarlsen, Ole G.$d1945-$jn.
*24510$aMatriks 8$bgeografi$bsamfunnsfag for ungdomstrinnet
*250 $a1. utg., 1. oppl.
*260 $aOslo$bAschehoug$c2006$fAschehoug & Co$g2006
*300 $a144 s.$bIllustrert$bIllustrert$c19.5 x 26.6 cm$d530 g.
*511 $afor Karlsen, Ole G.;for Holgersen, Torgeir;ill Eidsmo, John Arne;ill Kaardahl, Anders;ill Kielland, Gerd Eng
*520 $aLæreboka kjennetegnes av mange kart, og en tett tilknytning mellom tekst og illustrasjoner. Boka innledes med et kartkurs. Målet er at elevene selv aktivt skal kunne bruke kart. Læreboka er strukturert i en todelt differensieringsmodell som ikke bare differensierer mellom lett og vanskelig, men også mellom ulike sjangere og læringsstrategier. Den er tilpasset aldersgruppen både i språk og bilder, med fokus på begrepsopplæring, varierte illustrasjoner og et ryddig og ledig sideoppsett. Med oppgaver.
*590 $aib
*591 $aInnbundet
*653 $aSamfunnsfag$bGrunnbøker$d8. klasse$fGrunnskolen$gL 2006
*70010$aHolgersen, Torgeir Salih$eforfatter$d1974-$jn.
*70010$aEidsmo, John Arne$eIllustratør$d1954-$jn.
*70010$aKaardahl, Anders$eIllustratør$d1949-$jn.$wKårdahl, Anders
*70010$aKielland, Gerd Eng$eIllustratør$d1952-$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening