Oslo VO Nydalen

Lese- og skrivevansker: Metodikk for lærere og foreldre
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Lese- og skrivevansker: Metodikk for lærere og foreldre
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • q371.9144 G
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 1992
Noter
  • Norsk språk. Dysleksi. Staving. Parlesing. Setninger. Rettskriving. Lese- og skriveopplæring. Metoder. Undervisningspakken "Arbeid med ord", som består av 40 ulike hjelpemidler. Parate ordbilder. Stavelseslesing m.m.
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*001105155
*008               no     g          0 nob   
*082  $a371.9144$zh
*082  $a372.43
*096  $aq371.9144 G
*100  $aGilje, Frode
*245  $aLese- og skrivevansker$bMetodikk for lærere og foreldre$cFrode Gilje og Sven Haugland
*260  $aKristiansand S$bArbeid med ord$c1992
*300  $aupag.; spiralhefte
*440  $aArbeid med ord 
*500  $aNorsk språk. Dysleksi. Staving. Parlesing. Setninger. Rettskriving. Lese- og skriveopplæring. Metoder.  Undervisningspakken "Arbeid med ord", som består av 40 ulike hjelpemidler. Parate ordbilder. Stavelseslesing m.m.
*650  $aGrunnskolen
*650  $aLesevansker$0spesialundervisning$1371.914
*650  $aMetoder
*653 1$alese- og skrivevansker
*655  $aSpesialpedagogikk
*700  $aHaugland, Sven
*740  $aArbeid med ord
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Oslo VO Nydalenq371.9144 G Lese- og skrivevansker